...Kisah Cinta 07Feb 2010....

......Hari-hari yang penuh dengan emosi....

Wednesday, June 30, 2010

Digi VS Maxis

hahahahaha-- Fb dah tak boleh on kat opis aku ni--
senang kata.. dah kena block!!.. padan muka aku gak kan.. tulah asik on Fb 8 jam..
kejap2 Fb..kejap Fb.. terpaksalah balik rumah baru aku bukak FB.. hehe--

mula2 aku ingat nak bawak berokBand sendiri..tp aku blom beli lagik..
ingat nak try guna maxis tapi line maxis kat opis aku ni macam.... macam aku ni kerja dlm gua lak.. mmg pun!!
bila org call.. nak lari ke hulu hilir mcm org gila..hahaha

maxis kan murah.. sbb tu aku pilih maxis.. tp ramai kata Digi lagik bagus..
kalo pakai Digi pun ok gak kan sbb line Digi mmg full kat opis aku ni.. hanya line Digi jer yg dapat
tp malas lak aku nk bayar kat dua tmpt yg berlainan..kalo maxis jerk kan bagus.. lagipun aku mmg pakai line maxis..asben aku..pakai Umobile..tp bila balik kg..mmg tak dapat Umobile tu.. tapi takperlah..kampung laki aku ader WIFI kat umah dia..

tp masalahnya bila balik kg aku lah.. haruskah aku pakai Digi??..

kalo pakai Digi boleh aku bawak p opis..boleh aku layan FB..
nnti akan ku fikirkan.. tp keperluan kah???

itu yg aku kena fikirkan... huhuhu

mengada2 lah ko ni yatie.. nak beli2 beli jelah..
banyak lah cerita..maklumlah org cermat mcm aku mmg kena berkira..hehe~~

masih lagik...

Digi VS Maxis

1 comment: