...Kisah Cinta 07Feb 2010....

......Hari-hari yang penuh dengan emosi....

Wednesday, July 7, 2010

Ni bukan kes mengidam tapi ketagih..


Sejak dari blom kawen..dah kawen..aku sgt suka mkn nasi lemak mak kawan aku ni..
Dia ni opismate aku tpi lain departmnt..nasi lemak ayam lah paling aku suka..sedap siot..hahaha
Kalo aku mkn sure tak cukup..mahu jerk aku beli dua bungkus mkn aku sorang hahaha..
tamak aku ni kan... esok mesti beli lagik..esok lagik..lagik..

Nasi lemak dia taklah berlemak.. tak guna santan kot..tapi mmg sedap..
pastu ayam goreng dia mmg rasa kunyitnyer..
Ikan bilis yg kecil2 tu..banyak pulak tu..
Sedap nyerrr..

Teringat aku masa time belajar dulu..
aku, fat, zam n mine selalu beli nasi lemak kat makcik bawah tu..
tp dia selalu campur kacang n ikan bilis..
mmg aku tak suka sbb kacang yg banyak..ikan bilis tiga ekor jerk.
Dah lah ikan bilis kan kecil2 comel.. mmg tak puas..
Balik jer umah..kitaorg goreng ikan bilis sendirik...
Goreng telur.. puas.. padahal beli nasi lemak biasa jerk..hahahaha

Mmg org meniaga macam tu kan..suka campur kacang ngn ikan bilis
Tp ikan bilis seekor jer bagi..dahlah aku mmg tak suka mkn kacang..
Mmg kacang tu akan ku tolak tepilah..
Tp yg mak kawan aku jual ni..mmg ikan bilis dia banyak..pastu yg kecil2..
Tu jenis yg mahal punya..n garing jerk bila mkn..hehe..

Tp tu skrg lah..masa kawan aku duk ngn mak dia kan
nnti dia ngn asben dia nk pindah dah..
tak dapatlah aku nk kirim nasi lemak sedap tu lagikk
Iskhh..meroyan lagikk.. huhuhu
Sedihnya...

Nota Tumit: Tak dapat mkn nasi lemak pun nk sedih... tak macho langsung..

No comments:

Post a Comment