...Kisah Cinta 07Feb 2010....

......Hari-hari yang penuh dengan emosi....

Wednesday, July 7, 2010

Suroh Luqman, Suroh Maryam dan Suroh Yusof

Aku tgh mencari ketiga2 suroh ini..
Nak download tapi asik tak boleh jerk?...apasal hah??
Nak sabotaj org Islam yerk??
Nk beli tapi selalu tak ada masa..balik kerja dah petang..bdn dah penat..
Hujung minggu mmg sgt sibuk.. sampai yg dirancg mesti terpaksa di postpone..
Adoiii..
mana erk aku nk cari laman web yg senang nk download ketiga2 suroh ni??
Kalo lagu ntah pape tu senang lak nk download..mmg keji lah....

Mmglah kalo aku baca sendirik lbh afdal kan..
tp aku akui aku ni bukan baik n rajin sgt..kalo takat baca suroh2 lazim yg biasa aku ingat tu..
bolehlah..sblm tidur... tp hati mmg ader taman yg besar..
Nk bagi anak dalam rahim aku ni dgr suroh2 ni..dari asik duk dgr perkara tak baik kan..
Tinggi btl impian ibu ni kan?..kan?
Lagi2 aku kerja company cina..dgn kawan aku sorang ni asik duk pasang lagu cina jerk 24jam..

Tolong erk pada siapa yg tahu mana lama web yg senang nk download.. please!!

Nota Tumit: Semalam aku tekapkan suroh Yasin dan Asmaul Husna pada perut..mula2 tak ader reaksi..pastu dh nk dekat2 habis bacaan tu aku rasa denyutan nadi kat perut aku... aku yakin tu denyutan nadi anak aku..Alhamdulilah..anak ibu suka yer??..mesti dia cari mana dtg bunyi tu kan.. Semalam asben aku yg tolong bacakan..tp semlm saja nk buat eksperimen..bila ader respon..best lah n makin excited nk buat... Alhamdulillah..moga anak ibu akan jadi anak yg Soleh/Solehah dan teguh Imannya.. ibu berdoa..~~

No comments:

Post a Comment